Regulamin

Przyciski

 


Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu pod nazwą „Społeczna odpowiedzialność nauki II", nr projektu POPUL/SP/0238/2023/01”, kwota dofinansowania wynosi 137 499,00 zł, a całkowita wartość projektu - 152 779,00 zł.

Regulamin uczestnictwa w projekcie
„Rejs do wiedzy”

 

§ 1
INFORMACJE WSTĘPNE

Regulamin określa zasady udziału w projekcie pt. „Rejs do wiedzy” (zwanym dalej RDW), dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu pod nazwą „Społeczna odpowiedzialność nauki II", nr projektu POPUL/SP/0238/2023/01”, kwota dofinansowania wynosi 137 499,00 zł., a całkowita wartość projektu - 152 779,00 zł.

  1. Warunkiem uczestnictwa w RDW jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
  2. Podmiotem realizującym projekt RDW jest Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości  Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zwany dalej Organizatorem.
  3. Kontakt w sprawach projektu RDW możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej rejsdowiedzyatumg.edu.pl oraz telefonicznie pod numerem telefonu – 505 287 841 lub 58 558 65 17 z osobą reprezentującą Organizatora.

§ 2
ORGANIZACJA WEBINARIÓW

  1. Webinaria zaplanowane w ramach projektu RDW będą realizowane w okresie od października 2023 r. do czerwca 2024 r.
  2. Projekt RDW zakłada przeprowadzenie dwóch edycji webinariów o różnorodnej tematyce, adresowanych do uczniów szkół średnich, ich nauczycieli i opiekunów, a także osób pracujących i bezrobotnych oraz emerytów, zwanych dalej Uczestnikami.
  3. Zajęcia w ramach projektu będą realizowane przy wykorzystaniu platformy MS Teams.

§ 3
Cel projektu

Celem projektu jest popularyzacja nauki, promocja wymiany wiedzy i upowszechnienie wyników badań naukowych wśród szerokiego grona odbiorców, tj. młodzieży szkół średnich, nauczycieli/opiekunów uczniów szkół średnich oraz osób pracujących, bezrobotnych i emerytów i in.

§ 4
OGÓLNE ZASADY REJESTRACJI I UDZIAŁU W PROJEKCIE

  1. Na wszystkie webinaria organizowane w ramach projektu RDW obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsc.
  2. Liczba miejsc na webinaria jest ograniczona.
  3. Warunkiem koniecznym uczestnictwa w projekcie jest rejestracja uczestników za pomocą formularzy rejestracji, w których należy potwierdzić:
    1. Zapoznanie się z regulaminem projektu dostępnym na stronie https://wznj.umg.edu.pl/regulamin
    2. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych.
    3. Treść klauzul informacyjnych dotyczących wykorzystania powyższych danych jest dostępna na stronie https://wznj.umg.edu.pl/regulamin
    4. Zasady wykorzystania z danych osobowych opisano w paragrafie 8 niniejszego regulaminu.
  4. Rejestracja na webinaria organizowane w ramach projektu RDW dokonuje się wypełniając odpowiedni formularz rejestracyjny online dostępny na stronie projektu https://wznj.umg.edu.pl/rejestracja-0
  5. Po przyjęciu zgłoszenia przez Organizatora Uczestnicy lub osoby zgłaszające grupę otrzymują link do webinarium na swój adres mailowy, który wskazali w formularzu rejestracyjnym.
  6. Nie można odwołać udziału w zajęciach, natomiast w uzasadnionych sytuacjach możliwe jest ustalenie z Organizatorem zmiany terminu z odpowiednim wyprzedzeniem, jednak nie później niż na trzy dni robocze przed terminem webinarium – kontakt mailowy:  rejsdowiedzyatumg.edu.pl, tel. 505 287 841 lub 58 558 65 17.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania webinariów
    z uzasadnionych powodów. Informacje na ten temat zostaną przekazane Osobie Zgłaszającej Grupę oraz podane do wiadomości na stronie https://wznj.umg.edu.pl/rejs-do-wiedzy

§ 5
ZGŁOSZENIE GRUPOWE UDZIAŁU W WEBINARIACH DLA SZKÓŁ ŚREDNICH

  1. Nauczyciel/Opiekun odpowiedzialny za udział uczniów ze szkoły średniej w webinarium wysyła zgłoszenie zbiorcze udziału na wybrane webinarium poprzez podanie swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, telefonu kontaktowego oraz danych szkoły i liczby zgłaszanych uczniów. Formularz zgłoszenia znajduje się na stronie <link do formularza>.
  2. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia od Organizatora, Nauczyciel/Opiekun, przekazuje uczniom informację o konieczności dokonania zgłoszenia indywidualnego, przy czym:
    1. Uczeń pełnoletni rejestruje się samodzielnie wypełniając formularz dostępny na stronie <link do formularza>.
    2. Uczeń niepełnoletni jest zgłaszany przez jego Rodzica lub Opiekuna prawnego za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie <link do formularza>.
  3. W trakcie trwania webinarium uczniowie pozostają pod opieką Nauczyciela/ Opiekuna, który jest za nich odpowiedzialny.
  4. Nauczyciel/Opiekun odpowiedzialny za udział uczniów ze szkoły średniej w webinarium Nauczyciel/Opiekun jest zobowiązany do zapewnienia uczniom pomieszczenia wyposażonego w niezbędny sprzęt multimedialny (z nagłośnieniem) oraz dostęp do Internetu.
  5. Link do webinarium na platformie MS Teams przesyłany jest przez Organizatora na adres mailowy Nauczyciela/Opiekuna.
  6. W trakcie webinarium Nauczyciel/Opiekun jest zobowiązany do sporządzenia listy obecności zawierającej listę uczniów i ich odręczne podpisy potwierdzające uczestnictwo w webinarium, a następnie niezwłocznie przesyłać ją na adres rejsdowiedzyatumg.edu.pl.

§ 6
ZGŁOSZENIE GRUPOWE UDZIAŁU W WEBINARIACH DLA GRUP INNYCH NIŻ SZKOLNE

  1. Opiekun innej grupy niż szkolna (np. Kluby Seniora, Uniwersytety III Wieku, etc.) wysyła zgłoszenie zbiorcze udziału na wybrane webinarium poprzez podanie swojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, telefonu kontaktowego oraz danych instytucji i liczby zgłaszanych uczestników. Formularz zgłoszenia jest dostępny na stronie <link do formularza>.
  2. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia od Organizatora, Opiekun, przekazuje uczestnikom informację o konieczności dokonania zgłoszenia indywidualnego, za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie <link do formularza>.
  3. W trakcie trwania webinarium uczestnicy pozostają pod opieką Opiekuna, który jest za nich odpowiedzialny.
  4. Opiekun odpowiedzialny za udział uczestników z danej instytucji w webinarium jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pomieszczenia wyposażonego w niezbędny sprzęt multimedialny (z nagłośnieniem) oraz dostęp do Internetu.
  5. Link do webinarium na platformie MS Teams przesyłany jest przez Organizatora na adres mailowy Opiekuna.
  6. W trakcie webinarium Opiekun jest zobowiązany do sporządzenia listy obecności zawierającej listę uczestników i ich odręczne podpisy potwierdzające uczestnictwo w webinarium, a następnie niezwłocznie przesyłać ją na adres rejsdowiedzyatumg.edu.pl.

§ 7
ZGŁOSZENIE INDYWIDUALNE UDZIAŁU W WEBINARIACH

  1. Osoba pełnoletnia zainteresowana udziałem w webinarium wysyła zgłoszenie udziału na wybrane webinarium poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie projektu RDW <link do formularza>.
  2. Po przyjęciu zgłoszenia przez Organizatora Uczestnik otrzymuje na swój adres mailowy link do webinarium na platformie MS Teams.
  3. Uczestnik zobowiązuje się do udziału w webinarium we wskazanym terminie.

§ 8
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE RODO

  1. Administratorem danych osobowych uczestników jest Uniwersytet Morski w Gdyni (ul. Morska 81-87). Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (email: iodatmg.edu.pl).
  2. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. A) Rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), w celu rejestracji uczestnictwa, komunikowania się z uczestnikami, udokumentowania przebiegu zajęć realizowanych w ramach projektu.
  3. Podstawą do przetwarzania danych osobowych uczestników projektu RDW jest zgoda na ich przetwarzanie wyrażona poprzez akceptację regulaminu. Uczestnik może wycofać zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.
  4. Odbiorcami danych osobowych Uczestnika są wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania do nich dostępu na zasadach i w zakresie przewidzianym przez odpowiednie ustawy lub inne właściwe przepisy.
  5. Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne – odmowa ich podania będzie skutkować niemożnością uczestnictwa w projekcie. Dane osobowe uczestnika zaliczają się do kategorii zwykłych danych osobowych, dane te nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani nie będą podlegać profilowaniu.
  6. Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej RDW przez Uniwersytet Morski w Gdyni.
  7. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz usunięcia danych. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, jeśli przetwarzanie danych osobowych Uczestnika narusza obowiązujące przepisy prawa.

Regulamin

Treść zgód na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku:

Wytworzył informację:

08.09.2023
Wprowadzenie:
M.Schmidt 08.09.2023
Ostatnia modyfikacja:
M.Schmidt 12.02.2024