Rekrutacja krok po kroku
REKRUTACJA KROK PO KROKU
Na II stopień kierunku Towaroznawstwa (studia stacjonarne i niestacjonarne) przyjmujemy kandydatów z tytułem inżyniera.
Etapy rekrutacji: Tu znajdziesz szczegółowe informacje na temat specjalności, których dotyczy rekrutacja na rok akademicki 2020/2021
- Rejestracja kandydata w systemie elektronicznym na stronie https://irk.umg.edu.pl - System IRK dostępny jest od 01 grudnia 2020 r.
-
Przygotowanie ankiety osobowej:
- wypełnij danymi ankietę osobową w systemie IRK;
- wydrukuj ankietę; naklej zdjęcie; podpisz ankietę;
- wykonaj kopię elektroniczną ankiety (skan lub zdjęcie).
- Ustawienie priorytetów specjalności w systemie IRK (jeżeli wybrano więcej niż jedną).
- Dokonanie opłaty rekrutacyjnej (tylko jedna opłata) na konto Uniwersytetu Morskiego w Gdyni (dane do dokonania wpłaty pojawią się po zakończeniu rejestracji w IRK).
- Wgranie wersji elektronicznej zdjęcia (uwaga na wymagania) do systemu IRK.
-
Kompletowanie dokumentów (format PDF):
- umieść elektroniczną kopię ankiety osobowej (podpisaną) w systemie IRK – II stopień;
- umieść elektroniczną kopię dowodu opłaty rekrutacyjnej w systemie IRK – II stopień;
- umieść elektroniczną kopię dyplom lub odpis na mocy oryginału ukończenia wyższych studiów pierwszego stopnia w systemie IRK – II stopień;
- umieść elektroniczną kopię suplementu do dyplomu (ze średnią ocen) w systemie IRK – II stopień;
- umieść elektroniczną kopię odpowiedniego świadectwa zdrowia w systemie IRK.
-
Dostarczanie oryginałów dokumentów w jednej kartonowej białej teczce opisanej zgodnie z wymogami Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych (WKR) :
- przesyłki kurierskie - zalecane;
- osobiście – po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania z WKR z zachowaniem odpowiednich środków sanitarno-epidemiologicznych.
- Kandydat, który wykona wszystkie kroki od 1÷6d będzie brany pod uwagę w procesie tworzenia list wstępnie przyjętych.
- Dostarczenie oryginałów dokumentów jest warunkiem koniecznym przyjęcia na studia.
- Oryginały dokumentów muszą być dostarczone jak najszybciej. O terminie dostarczenia dokumentów nie decyduje data stempla pocztowego.
Szczegółowe informacje:
Podmiot udostępniający:
Biuro Dziekana
Wytworzył informację:
M.Schmidt
27.03.2017
Wprowadzenie:
M.Schmidt 27.03.2017
Ostatnia modyfikacja:
B.Kulaszewicz 04.01.2021