Przedmioty kierunkoweBadania marketingowe.Badania operacyjne.Bezpieczeństwo i higiena pracy.Finanse.Język obcy I II II IV V V angJęzyk obcy I II II IV V V niemMakroekonomia.Marketing.Matematyka.Mikroekonomia.Nauki o organizacji.Podstawy rachunkowości.Podstawy zarządzania.Podstawy biznesu elektronicznego.Podstawy logistyki.Polityka gospodarcza.Prawo gospodarcze i ochrona własności intelektualnej.Statystyka opisowa.Technologie informacyjne.Wychowanie fizyczne I II III IV.Zarządzanie finansami.Zarządzanie projektami.Zarządzanie zasobami ludzkimi.Zarządzanie jakością Praktyka. Seminarium dyplomowe I II III. Wykład monograficzny I.Przedmioty specjalnościoweAtrakcyjność kulturowa i przyrodnicza Polski.Bezpieczeństwo w ruchu turystycznym.Biznesplan przedsiębiorstw turystycznych.Jakość usług w turystyce i hotelarstwie.Komunikacja z klientem w turystyce.Marketing w turystyce i hotelarstwie v2czarn.Marketing w turystyce i hotelarstwie.Morska żegluga wycieczkowa.Podmioty rynku turytycznego.Polityka turystyki.Regiony turystyczne świata.Systemy rezerwacyjne w turystyce i hotelarstwie.Technologie informacyjne w turystyce i hotelarstwie.Teoria turystyki i hotelarstwa.Turystyka transgraniczna i współpraca międzynarodowa.Turystyka aktywna.Wspólczesny rynek turystyczny.Zachowanie konsumenta.Zarządzanie w warunkach niepewności.Zarządzanie produktem turystycznym.Zarządzanie w hotelarstwie.Wytworzył informację:12.07.2022 Wprowadzenie:M.Schmidt 12.07.2022 Ostatnia modyfikacja:M.Schmidt 14.07.2022