Projekty badawcze

 

dr hab. Joanna Kizielewicz prof. UMG

Projekty badawcze i badawczo-rozwojowe

  • Kierownik Projektu nr 2023/WZNJ/PZ/09 pt. „Zarządzanie organizacjami w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju” sfinansowanego w ramach projektów badawczych na Wydziale Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  w okresie 1.01.2023-31.12.2023 (9 osób).
  • Członek zespołu badawczo-rozwojowego - pt. „Johanna - Joint Staff Qualification In South Baltic Destinations To Increase The Skilled Workforce In The South Baltic Sea And By That Ensure A Sustainable Small Cruise Ships Development In The South Baltic Sea”, (2019-2022).
  • Kierownik Projektu nr 2022/WZNJ/PZ/09 pt. „Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność w zarządzaniu strategicznym organizacjami” sfinansowanego w ramach projektów badawczych na Wydziale Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  w okresie 1.01.2022-31.12.2022 (9 osób).
  • Kierownik Projektu nr 2021/WZNJ/PZ/09 pt. „Zarządzanie strategiczne organizacjami” sfinansowanego w ramach projektów badawczych na Wydziale Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  w okresie 1.01.2021-31.12.2021 (4 osoby).
  • Kierownik Projektu nr 2020/WZNJ/PZ/09 pt. „Zarządzanie strategiczne zrównoważonym rozwojem regionów nadmorskich – II etap” sfinansowanego w ramach projektów badawczych na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  w okresie 1.01.2020-31.12.2020 (5 osób).
  • Kierownik Projektu nr 2019/WZNJ/PZ/09 pt. „Zarządzanie strategiczne zrównoważonym rozwojem regionów nadmorskich” sfinansowanego w ramach projektów badawczych na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Uniwersytetu Morskiego w Gdyni  w okresie 1.01.2019-31.12.2019, (5 osób).
  • Członek zespołu ekspertów w ramach projektu pn. „Lepsze zarządzanie mariną, konsolidacja sieci portów i marketing turystyki wodnej w południowej obręczy Bałtyckiego – MARRIAGE”, współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Południowy Bałtyk, mając na uwadze wyzwania związane z transformacją obszarów miejskich, Urząd Miasta Szczecin, (2016).
  • Członek zespołu badawczego w ramach projektu pn. „The impact of structural changes in tourism demand in terms of mass tourism” (Utjecaj strukturnih promjena turističke potražnje u uvjetima masovnog turizma, Sveučilište u Dubrovniku) realizowanego przez Uniwersytet w Dubrovniku (Chorwacja), (2012-2014).
  • Członek zespołu badawczego w ramach projektu pn. „Międzynarodowy rynek usług turystycznych w świetle współczesnych tendencji rozwoju społeczno-ekonomicznego” realizowanego w ramach Badań Statutowych Akademii Morskiej w Gdyni, (2016).
  • Kierownik projektu badawczego pn. „Badanie zachowań nabywczych pasażerów statków wycieczkowych zawijających do portu morskiego w Gdyni”, zrealizowanego w ramach współpracy z Baltic Gateway Poland, Gdynia, (2014).
  • Kierownik projektu badawczo-wdrożeniowego pn. „Badanie zachowań nabywczych pasażerów podróżujących promami na trasie Gdynia-Karlskrona”, Akademia Morska w Gdyni, Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI: Szkolnictwo wyższe i Nauka”, Działanie 4.2.  „Rozwój kwalifikacji kadr systemu B+R i wzrost świadomości roli nauki w rozwoju gospodarczym”, (2012).
  • Członek zespołu badawczego w ramach projektu pn. „Baltic City Tourism – Strategie i instrumenty wspólnego międzynarodowego rynku turystycznego miast bałtyckich”, Phare ECOS – Overture, 2001, Wydział Polityki Gospodarczej i Referat Integracji Europejskiej UM Gdyni, (2001).

Projekty rozwojowe finansowane ze źródeł zewnętrznych

  • Autorka i Kierownik projektu pt. „PROGRESS - Rozwój naukowo-badawczy Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w naukach o zarządzaniu i jakości”  dofinansowany ze środków Ministra Nauki w ramach Programu „Regionalna inicjatywa doskonałości”. Wartość dofinansowania projektu wynosi 1 551 000,00 zł. (2024-2027).
  • Autorka i Kierownik projektu pt. „Rejs do wiedzy” w ramach programu Społeczna Odpowiedzialność Nauki / Doskonała Nauka, Moduł: Społeczna odpowiedzialność nauki II”, Nr umowy Nr POPUL/SP/0238/023/01, (2023-2024).
  • Autorka i Kierownik projektu pt. „Rejs do nauki” w ramach programu Społeczna Odpowiedzialność Nauki / Doskonała Nauka, Moduł: Społeczna odpowiedzialność nauki – Popularyzacja nauki i promocja sportu, Nr umowy Nr SONP/5P/550352/2022, (2022-2024).
  • Członek zespołu reprezentujący Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w projekcie pt. „Wsparcie procesu konsolidacji uczelni” nr POWR.03.04.00-00-P005/17 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, (2019-2022).
  • Autorka i koordynatorka projektu nr WND-POKL.08.01.01–22–288/10 pt. „Przedstawiciel Handlowy z Prawem Jazdy Kat. B”, (2010-2012).
  • Autorka projektu nr WND-POKL.08.01.01-22-247/10 pt. „Profesjonalny pracownik obsługi klienta – pakietowe szkolenia”, (2010-2012).
  • Autorka i koordynatorka projektu nr „Przedsiębiorstwo w czasach kryzysu – pakietowe szkolenia dla średnich przedsiębiorstw”, (2010-2011).
  • Autorka i koordynatorka projektu nr WND-POKL.08.01.01-22-265/09 pt. „Pakietowe szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta dla osób pracujących – druga edycja”, (2010-2011).
  • Autorka i koordynatorka projektu nr WND-POKL.09.04.00-22-051/09 pt. „Nauczyciel przyszłości – pakietowe szkolenia dla nauczycieli”,  (2010-2011).

dr Hanna Mackiewicz

  • Projekt SYNERGIA pn. Nowy model współpracy pomiędzy NGO, a sektorem prywatnym – Pilotaż, 2018-2019, w ramach 4 priorytetu Silne organizacje pozarządowe. Projekt społeczny zgłoszony przez Fundację Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA, współpraca w opracowaniu raportu, doradca, mentor.
  • Projekt pn. “SMOK- skuteczny model kształcenia nauczycieli otwartych szkół podstawowych w zakresie współpracy z uczniami niepełnosprawnymi”, 2013/2014 – projekt badawczy realizowany przy współpracy z Pracownią Badań Społecznych w Sopocie, członek zespołu badawczego - moderator zbierania danych metodą pomiaru jakościowego.

dr Michał Igielski

  • Projekt indywidualny „Zarządzanie kluczowymi kompetencjami pracowników przedsiębiorstw branży morskiej z województwa pomorskiego – II etap” WPiT/2020/PI/09– koordynator. 
  • Projekt indywidualny „Zarządzanie kluczowymi kompetencjami pracowników przedsiębiorstw branży morskiej z województwa pomorskiego” WPiT/2019/PI/12 – koordynator.
  • Projekt pn. “Identyfikacja pracowników wiedzy w przedsiębiorstwach z Regionu Morza Bałtyckiego”, 2014-2017, Parlament Hanzeatycki w Hamburgu, projekt badawczy, koordynator zespołu badawczego.
  • Projekt pn. “Dual Vocational Training for the Qualification and Integration of Young People and the Strengthening of Innovation in SMEs”, 2015-2017, Parlament Hanzeatycki w Hamburgu, Baltic Sea Academy, Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku, Hamburg Institute for Vocational Education, Nordic Crafts Forum, Riga Latvian Chamber of Crafts, Vilnius VET Public Institution Vilnius Builder Center, Kontiki Kontiki Vocational Training AG, Lodz Craft Chamber of Lodz , projekt badawczo-wdrożeniowy, koordynator z ramienia WHSZ w Słupsku.
  • Projekt pn. “Work - based Learning around Mare Balticum”, 2015-2017, Parlament Hanzeatycki w Hamburgu, Baltic Sea Academy, Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku, projekt badawczo-wdrożeniowy, koordynator z ramienia WHSZ w Słupsku

dr Edyta Spodarczyk

  • Projekt SYNERGIA pn. „Nowy model współpracy pomiędzy NGO, a sektorem prywatnym – Pilotaż, 2018-2019, w ramach 4 priorytetu Silne organizacje pozarządowe. Projekt społeczny zgłoszony przez Fundację Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA, współpraca w opracowaniu projektu, doradca,mentor
  • Projekt pn. “Wymiana dobrych praktyk w obszarze CSR branży maszynowej z Polski i Bułgarii. Przewodnik dobrych praktyk", realizowanego przez Region Warmińsko-Mazurski NSZZ „Solidarność” wraz  z Fundacją „Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji” i Bułgarską Izbą Branżową Przemysłu Maszynowego z Sofii, 2013 , współpraca przy opracowaniu narzędzia badawczego

dr Katarzyna Szelągowska-Rudzka

  • Projekt zespołowy „Zarządzanie organizacją w warunkach niepewności” WPiT/2020/PZ/07 – realizator (kontynuacja)
  • Projekt zespołowy „Zarządzanie organizacją w warunkach niepewności” WPiT/2019/PZ/07 - realizator
  • Projekt pt. “Wymiana dobrych praktyk w obszarze CSR branży maszynowej z Polski i Bułgarii. Przewodnik dobrych praktyk", realizowany przez Region Warmińsko-Mazurski NSZZ „Solidarność” wraz z Fundacją „Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji” i Bułgarską Izbą Branżową Przemysłu Maszynowego z Bułgarii, 2013-2014 – współpraca przy opracowaniu narzędzia badawczego i raportu z badania.
  • Projekt dotyczący opracowania strategii społecznej odpowiedzialności, usprawnienia modelu komunikacji wewnętrznej i wybranych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi (opisy stanowisk pracy, system ocen okresowych pracowników) w firmie Blue Media S.A. w Sopocie zrealizowany w ramach projektu „STER dla B+R”, Akademia Morska w Gdyni, Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV, „Szkolnictwo wyższe i Nauka”, Działanie 4.2.  „Rozwój kwalifikacji kadr systemu B+R i wzrost świadomości roli nauki w rozwoju gospodarczym”; 2012 – koordynator naukowy, autorka i  realizatorka badań ankietowych, ekspert.
  • Grant KBN pt. „Model projakościowej polityki w bankach”, nr 5 H02C 006 20, 01.04.-31.12.2001 - realizator.

dr Bartosz Surawski

  • Projekt zespołowy "Zarządzanie organizacją w warunkach niepewności" WPiT/2020/PZ/07- członek zespołu.
  • Projekt zespołowy "Zarządzanie organizacją w warunkach niepewności" WPiT/2019/PZ/07- członek zespołu.

Podmiot udostępniający: 

Zakład ZE

Wytworzył informację:

J.Cichowska
03.09.2021
Wprowadzenie:
J.Cichowska 03.09.2021
Ostatnia modyfikacja:
J.Cichowska 28.02.2024