DR MACIEJ MEYER

DR MACIEJ MEYER

Zainteresowania badawcze: ekonomia, kultury, racjonalność.

Wybrane publikacje:

  • Koncepcja racjonalności i jej wpływ na powstanie psychologicznego nurtu ekonomii, Studia Europejskie, tom XVI, 2007.
  • Problematyka kulturowa w naukach ekonomicznych, Oeconomia Copernicana, 04/2012.
  • Kulturowa sylwetka chińskiego konsumenta. Praktyczne implikacje, Marketing i Rynek, 02/2012.
  • Chinese innovation policy after 1978 in a cultural context, Global Management Journal, 8, 21-29 , 2016.
  • Interes własny w ujęciu Adama Smitha, Ekonomista, 3, 2017.

Podmiot udostępniający: 

Zakład MMI

Wytworzył informację:

J.Cichowska
13.09.2021
Wprowadzenie:
J.Cichowska 13.09.2021
Ostatnia modyfikacja:
J.Cichowska 13.09.2021