Zarządzanie Jakością Usług
Kierunek:
Tryb:
Rodzaj:
Studia na specjalności Zarządzanie Jakością Usług wychodzą naprzeciw zapotrzebowaniu rynku pracy na specjalistów w zakresie projektowania i kształtowania jakości usług. Są skierowane do osób zainteresowanych nabyciem wiedzy i umiejętności związanych z kreowaniem potrzeb współczesnych klientów, dotyczących jakości usług, kreowaniem marki na rynku usług, kształtowaniem strategii marketingowych oraz projektowaniem i komercjalizacją innowacyjnych usług. Dzięki interdyscyplinarnemu charakterowi kształcenia, absolwent posiada również wiedzę w zakresie oceny i zapewnienia jakości produktów. Dodatkowym atutem absolwenta tej specjalności są kompetencje w zakresie wdrażania, utrzymania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, potwierdzone certyfikatem Asystenta Systemu Zarządzania Jakością, przyznawanym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Uzyskanie przez studenta specjalności powyższego certyfikatu PCBC S.A. wzmacnia istotnie wartość dyplomu ukończenia studiów i uwiarygadnia kwalifikacje zawodowe absolwenta. Dzięki uzyskanej wiedzy i umiejętnościom absolwent może podjąć pracę w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych jako specjalista odpowiedzialny za organizację procesu sprzedaży, szczególnie w zakresie kształtowania i świadczenia jakości usług. Jest również przygotowany do pełnienia funkcji projektanta doświadczeń użytkownika usług, a także prowadzenia własnego przedsiębiorstwa usługowo-handlowego.