Logistyka i Transport Międzynarodowy

Kierunek: 

Zarządzanie

Rodzaj: 

Studia podyplomowe

Logistyka i Transport Międzynarodowy

To już X edycja! Dziękujemy za zaufanie!!!
Zdobywaj nowe kwalifikacje na studiach podyplomowych
Rozwiń swoją karierę w branży transportowej!


Dlaczego warto wybrać nasze studia?

Nasze studia to doskonała okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci rozwijać się w dynamicznej branży transportowej i logistycznej. Zdobędziesz kompetencje niezbędne do zarządzania systemami logistycznymi, rozwoju przedsiębiorstw i skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych.


Czego się nauczysz?

Podczas studiów zdobędziesz wiedzę z zakresu:

  • organizacyjnych, techniczno-technologicznych oraz prawnych aspektów działalności transportowej i spedycyjnej;
  • funkcjonowania i kształtowania systemów transportowych i logistycznych;
  • działalności i rozwoju przedsiębiorstw sektora transportu, spedycji i logistyki (TSL);
  • systemów informacyjnych w transporcie i logistyce;
  • dziedzin pokrewnych, takich jak logistyka miejska, ekologistyka, infrastruktura logistyczna;
  • realizacji transakcji w handlu i zasad negocjacji handlowych.

Ważne informacje

  • Czas trwania: 1 rok
  • Częstotliwość zjazdów: zajęcia odbywają się w soboty i niedziele, 1-2 razy w miesiącu
  • Koszt semestru: 2500 zł (dogodne systemy ratalne 0%!)
  • Wpisowe: 250 zł (odliczane od opłaty semestralnej)
  • Zakończenie studiów: studia kończą się egzaminem, po którym otrzymujesz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
  • Rekrutacja online:  https://irk.umg.edu.pl/pl/ od 16 czerwca do 14 września 2025 roku

 


Skontaktuj się z nami

Szczegółowe informacje można również uzyskać u kierownika Studiów Podyplomowych LiTM:

dr Sławomir Skiba
tel. 58 5586-644
email: s.skibaatwznj.umg.edu.pl

 


Jak się zapisać?

Po dokonaniu elektronicznej rejestracji kandydata komplet dokumentów:

  • formularz zgłoszeniowy kandydata (wygenerowany w systemie IRK)
  • dyplom ukończenia studiów wyższych
  • potwierdzenie opłaty wpisowego
  • oświadczenie o wariantach płatności

 

 należy złożyć w Dziekanacie Studiów Niestacjonarnych WZNJ do:
mgr inż.  Anna Nadolska
tel. 58 5586-606
email: a.nadolskaatwznj.umg.edu.pl
pokój: B-123
 lub do innego pracownika Dziekanatu (budynek główny pokój B-124)

 

w godzinach urzędowania tj.
Poniedziałek – Piątek : 09:00 - 13:00

 

lub wysłać pocztą na adres:

Uniwersytet Morski w Gdyni
Dziekanat WZNJ
ul. Morska 81-87
81-225 Gdynia


Pliki do pobrania

Termin rekrutacji: 

VI-IX
Wprowadzenie:
M.Schmidt 10.07.2018
Ostatnia modyfikacja:
M.Schmidt 16.06.2025