dr Romuald Zabrocki

 

2018

  • Zabrocki R., Suszek A., Postawy i zachowania konsumentów w wieku 60+ wobec żywności funkcjonalnej, Marketing i Zarządzanie, 2018, 3(53), s. 219-232.
  • Zabrocki R., Suszek A., Elisjewa I., Jakość jako determinanta zachowań konsumentów rosyjskich na rynku żywności, Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2018, XX(4), s. 182-188.
  • Zabrocki R., Społeczne implikacje rozwoju usług żywieniowych, Handel Wewnętrzny, 2018, 5(376), s. 321-330.

 

2017
  • Krajewski K., Świątkowska M., Zabrocki R., Procesy innowacyjne w przetwórstwie żywności- perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw przetwórstwa, Bezpieczeństwo i Produkcja Żywości, Tom 3, 2017, s. 135.
  • Suszek A, Zabrocki R., Ocena czynników wpływających na zachowanie młodych matek na rynku żywności dla niemowląt, Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni nr 99, Gdynia 2017, s. 88-96.
  • Zabrocki R., A comparative analysis of the determinants of behaviours of polish and german consumers aged 55+ in the innovative food market, Handel Wewnętrzny nr 1(366), Wydawnictwo IBRKiK, Warszawa 2017, s. 413-423.
  • Suszek A., Zabrocki R., Analiza stanu sanitarno-higienicznego w wybranych placówkach obrotu zywnością i żywienia w Gdyni w latach 2-13-2015, [w:] dr inż. Lydia Leskova (red.), Zeszyty Naukowe Uniwersytetu w Ružomberku, Koszyce 2017, s. 98-112.
 
2016
  • Zabrocki R., 2016, Rekonstrukcja paradygmatu zachowań firm świadczących usługi żywieniowe wobec konsumentów, Studia i Prace WNEiZ US nr 43/2 , s. 407-417.
  • Suszek-Namroży A., Zabrocki R., Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym, Studia i Prace WNEiZ US nr 43/3, s. 403-413.
  • Zabrocki R., Wybrane eventy Gdyni jako instrument marketingu terytorialnego w ocenie mieszkańców miasta , Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Marketing i Zarządzanie nr 4(45), Szczecin 2016, s. 255-266.
 
2015
  • Zabrocki R., Poradnictwo żywieniowe jako innowacyjny komponent pakietu usługowego gabinetów kosmetycznych, Handel Wewnętrzny nr 2(355), rocznik 61(LXI), Warszawa 2015, s. 432-443.
  • Zabrocki R. ,Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych , [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing Przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu , Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 865/38, Szczecin 2015, s. 193-205.
  • Zabrocki R., Zachowania żywieniowe turystów , [w:] B. Krakowiak, A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka Wokół wspólnego stołu, Wydawnictwo Regionalnej Organizacji Województwa Łódzkiego, Łódź 2015, s. 7-24.
  • Suszek-Namroży A., Zabrocki R., Labelling of food products as a determinant of shopping decisions , Joint Proceedings no 89, Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni i Hohschule Bremerhaven, Gdynia/Bremerhaven 2015, s. 46-52.
  • Zabrocki R., Quality as a determinant of behaviours among consumers at the age 55+ on the food market, [w:] M. Gebarowski & T. Hermaniuk (red.), Food Product Marketing: Concepts and Research, University of Maribor, Celje 2015, s. 182-192.
  • Suszek-Namroży A., Zabrocki R., Zjawisko jednostronnych zmian zasad umów przez banki i ich wpływ na zachowania oraz lojalność klientów, Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze, Zielona Góra 2015 , 121-134.
  • Zabrocki R., Mietlewski Z., Gotowicz W., CSR w strategii Stowarzyszenia Gospodarczego w Piszu. Polityka równych szans na rynku pracy, [w:] dr inż. Lydia Leskova (red.) Zeszyty Naukowe Uniwersytetu w Ružomberku, Koszyce 2015, 293-300.
 
2014
  • Zabrocki R., Consumer at the market of innovative products, Polish Journal of Commodity Science 1/38, Radom 2014, s. 53-62.
  • Zabrocki R., Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej, [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Marketing Przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 825/36, Szczecin 2014, s. 203-214.
  • Zabrocki R., Zachowania konsumentów i zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego na globalnym rynku żywności, Marketing i Rynek, nr 6, PWE , Warszawa 2014, s. 850-865.
 
2012
  • Zabrocki R., Kaczyński R ., Ocena zachowań żywieniowych młodzieży uprawiającej sporty wysiłkowe, na przykładzie pływania, Bromatologia i chemia toksykologiczna. – XLV, (3) 2012, s. 729–732.
  • Zabrocki R., Wybrane czynniki kształtowania jakości i satysfakcji konsumentów w usługach gastronomicznych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu nr 236 , Poznań 2012, s. 74-83.
 
2011
  • Zabrocki R., Uwarunkowania zachowań żywieniowych konsumentów w usługach turystycznych, [w:] G. Rosa, A. Smalec (red.), Ekonomiczne problemy usług nr 73, Marketing Przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 661, Wydawnictwo. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2011, s. 209-222.
  • Krajewski K., Zabrocki R., Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw i decyzji konsumentów na rynku usług żywieniowych w Polsce, [w:] E. Urbanowska, B. Sojkin, (red.:), Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu nr 171, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s. 255-265.
  • Zabrocki R., Wybrane problemy segmentacji na rynku usług żywieniowych, [w:] G. Rosa, A. Smalec, M. Wanagos (red.) , Konsument na rynku usług, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Problemy Zarzadzania, finansów i marketingu nr 22, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2011, s. 2017-227.
  • Przybyłowski P., Zabrocki R., Wojtan M., Wyróżniki zachowań konsumentów polskich i niemieckich na rynku miodów naturalnych, [w:] M. Małecka, B. Pachołek (red.), Towaroznawstwo w zapewnieniu jakości żywności i bezpieczeństwa konsumenta, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu nr 206, M. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2011, s 177-184.
 
2010
  • Zabrocki R., Mosa P., Attitudes and behaviour of young polish and German consumers on innovative products market, [w:] J. Żuchowski, R. Zieliński (red.), Innovativity of enterprises and product quality, Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB, Politechnika Radomska, Wydział Ekonomiczny, Radom 2010, s. 195-212.
  • Zabrocki R., Postawy konsumentów względem usług żywieniowych w ofercie turystycznej, [w:]. Zb.J. Dolatowski, D.Kołozyn-Krajewska (red.), Gastronomia w ofercie turystycznej regionu, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turtsrtyki w Częstochowie, Częstochowa 2010, s. 93-117.
  • Zabrocki R., Liedtke I., Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej, [w:] E. Rudawska, J. Perenc (red.) Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 609, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 16, Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku , Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010, s. 203-214.
  • Zabrocki R, Kozera W., Attitudes and behaviors of polish and german young consumers towards the phenomenon of advertising, Joint Proceedings No 23, Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni i Hohschule Bremerhaven, Gdynia/Bremerhaven 2010, s. 48-54.
  • Zabrocki R., Cordice A., Analiza porównawcza zachowań konsumentów polskich i angielskich na rynku usług żywieniowych, Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni nr 65, Gdynia 2010, s. 30-38.
  • Kreft A., Zabrocki R., Postawy i zachowania konsumentów Trójmiasta na rynku karpia, Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni nr 65, Gdynia 2010, s. 51-60. 

Podmiot udostępniający: 

Katedra ZJ

Wytworzył informację:

AT
27.11.2017
Wprowadzenie:
a.talaga 27.11.2017
Ostatnia modyfikacja:
a.talaga 11.10.2022